dilluns, 16 d’abril del 2012

ALMOSTREK 2012

Diumenge 15 d'Abril vaig poder córrer finalment l'Almostrek 2012, una carrera dura amb 1.771m de desnivell i amb un recorregut total de 17'6 quilòmetres. Dic finalment, perquè durant els entrenaments que vaig realitzar per Setmana Santa, vaig patir una punxada al genoll esquerre, desde llavors procuro anar amb compte i realitzant cada dia mitja hora d'estiraments de cames per suavitzar les molèsties del mateix genoll quan corro.


A l'inici de la sortida, aquest cop vaig sortir molt relaxat comparat amb les anteriors curses, volia saber l'estat del meu genoll i si aquells estiraments realitzats dies anteriors havien donat els seus fruits, semblava que si, així que vaig anar tirant sense cap problema físic però amb un ritme baix i aquest cop sense música per al meu cervell.

Al quilòmetre quatre hi havia situat el primer avituallament, però vaig sudar d'ell al estar massa lluny de mi i vaig seguir corrents, a partir d'aquí començava la veritable cursa, fortes i variables pendents que en alguns casos era la necessitat de pujar-les amb l'ajuda de les mans acompanyat també per descensos directes, uns descensos que vaig realitzar molt suau per por de resentir-me del genoll ja que el terra es trobava molt humit i patir una relliscada era massa fàcil.

Al segon i "últim" avituallament vaig parar-me uns minuts per beure dos glopejades d'aigua, una aigua ben freda, estava situat al punt quilomètric vuit i el temps marcava 1h08'. Encara em quedava per pujar metres i metres fins arribar a unes vistes excepcionals, on es podia observar tot el Camp de Tarragona, increïble. A partir d'aquí fins a meta tot era descens, així que durant aquests últims quilòmetres vaig anar molt tranquil fins arribar a meta on finalment vaig arribar amb un temps total de 1h49', quedant finalment en la posició 64, posició ja repetida en la primera cursa de muntanya de La Portella.

Felicitar des d'aquí a Mikel Besora per la seva quarta posició, felicitats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada